ihan kuulkaa ajattelin tänne teillekkin jakaa kun on nyt niin herkkä vituitus päällänsä että tämä melkein voittaa ihan syvempääkin syvemmän itsesäälissä kieriskelyn!

minulla on tällä hetkellä kaikenmaailman herneet,kaalimaat ja muurahaiset niin syvällä nenässä että ihan melkein nousee tatti pystyy jopa näin naisella.

minua vituttaa ihan kaikki tässä koko helvetin kämpässä ja mua vituttaa noi itikat tuola pihalla ja se että kun on kesänhelteet parhaimmillaan niin olen töissä enkä rannalla paistamassa itseäni ja lukemassa typeriä kirjoituksia cosmopolitan lehdessä,

minua myös vituittaa se että ei tule uni vaikka illalla väsytti niin perkeleesti etten jaksanut edes suutani avata,minua vituittaa myös ylipaljon se että sänkyyni uusi joustinpatja maksaa perkeleenmoisen määrän rahaa jonka työntäisi mielummin vaikka esimerkiksi kuukauden ruokiin ettei tarvitsisi joka päivä kuunnella sitä että maha murisee kun on nälkä.

minua vituittaa myös ihan järkyttävän paljon noi kissa eläimet kun niitä ei saa siivosti olemaan ei sitten perkele millään.

minua vituittaa myös prisma,liikennevalot ja eräs nimeltämainitsematon henkilö joka nosti verenpaineeni tänään semmoisiin atmosfääreihin että meinasi suoni räjähtää päästä.kyseinen henkilö on kaikkea muuta kuin kaunis nainen eikä tunne sanaa siveellisyys sen oikeassa merkityksessä.

lopuksi haluan kiittää kaikkia niitä asioita ja ihmisiä siitä että saavat minut tuntemaan itseni eläväksi ihmiseksi,tästä eivät tunteet enää parane.

kiitoskiitoskiitos.